oncontextmenu="return false"

Packning


Nu har jag precis ätit biffgryta med pasta och gjort iordning min pastasallad :D
Min pastasallad bestod av:
Pennepasta
Kycking
Tomat
Gurka
Majs
Isbergssallad
Gul paprika

Det blev massa över så det sparade jag till mamma, och jag petade bort all paprika till mamma ;)

Imorgon ska jag ju åka skidor med Bina( Kanske har nämt det ett antal ggr ?:S) det ska bli sk*t kul tkr jag :)
Jag har fixat nästan allting nu :) Jag har gjort pastasallad så jag ska bara lägga ut skidorna i bilen och packa lite varma kläder :)

kram så hörs vi efter packningen :)

Kommentarer
Postat av: NIKI

det är ju jätte bra :) önskar att jag kunde hålla mig ifrån godis lite mer

2009-02-15 @ 19:04:56
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: ida

det där såg gott ut :)

svaret finns i blogge nu.

2009-02-15 @ 21:33:47
URL: http://iidak.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test