oncontextmenu="return false"

Shopping med Hannah :D

Imorgon ska jag till den heligaste platsen på jorden... Det vill säga shoppingcentret!!!! STAN.. Det ska bli kul, det var nån eller några månader sen jag var med Hannah och shoppade så det ska bli URKUL!! Förhoppningsvis kommer jag hem med några olika kassar som vanligt ;);) Haha xD
Jag ska iallfall köpa en jeans kjol(Hannahs öron lär väl vara urtjatade av detta ;) haha),linne och kanske ett par leggings... Jag vill köpa en jeansjacka eller en skinnjacka men det ska jag nog göra när jag är i stan med mamma... Hon och jag ska kanske till Sthlm någon dag....Eller om jag får med mig någon kommpis till Sthlm hehe;)
Men nu ska jag duscha så vi hörs mera om det sen :D


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test