oncontextmenu="return false"

Viktors nya skidor :D

Idag när jag kom hem berättade Viktor att han hade köpt de där skidorna jag snackade om igår :)
Eller det var inte han som köpte dom utan det var mamma och pappa som betalade det :) +ett par stavar! Så det är kul tkr jag. Men de är hos pappa så jag har inte sett skidorna med bindning än men dom e nog snygga ;) (Jag har ju sett dom utan bindning).
Idag när jag kom hem från skolan så sprang jag ut med Linus och åkte skidor. Elr jag åkte skidor och han åkte pulka :D Det gick faktiskt bar att åka :) I helgen ska Micke kanske ta fyrhjulingen så att jag kan tolka efter den när han kör :D

KramxD


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test