oncontextmenu="return false"

Min helg

Okej.. detta lär bli världens tråkigaste inlägg! Men iallafall: I fredags tog jag halv två bussen till pappa. Och gissa vem som körde ? Jo min låtsas farfar Tommy. Han kör buss :)
Sen handlade jag på Willys och gjorde egen fiskgratäng. Den blev hur god som helst. Pappa och farfar kom vid fem.

I lördags så städade jag lite, sen var Viktor på fotbollen sen så åt vi på Kina resturang och spelade spel på kvällen!! Det var mkt KUL :D

Idag så shoppade vi på IKEA och jag köpte en ny matta till mitt rum, en ny madrass, ny kudde och nytt täcke! Sen köpte vi andra saker. Vi fikade lite hos farmor också!

Vi hörs sen lovar! :)


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test