oncontextmenu="return false"

Skara sommarland♥


 
Idag kom vi fram till hotellet vid 12 tiden efter 4 timmars restid ;P Sen begedde vi oss till Skara sommarland :D Det har inte vart så mkt bada för min del idag. Jag har tyckt att det vart så kallt och långa köer ^^ Men imorgon blir det till och åka :D

Nu ska vi äta mat på grillbuffen på hotellet :D Det ska bli smarrigt :)

Om ni undrar hur jag kan skriva så e det för att jag tog ju med datan och internet var gratis så jag fick en kod så nu e jag fullt uppkopplad (:

Kommer nog kanske ett inlägg ikväll eller imorgon :) Annars hörs vi inte först fredag ^^

KRAM och ha det brabra!!! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ska fixa en frågestund snart, lovar jag ;D.

2009-07-29 @ 19:06:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hihihi visst är hon bara för söt! ♥

2009-07-29 @ 22:57:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test