oncontextmenu="return false"

BLÄÄ....Provet idag asså :S

Vi hade ju fysikprov idag :S Inte så kul... men men... Det gick väl sådär, jag har nog G iallfall men det var en fråga som man inte kunde ha tränat på och den var "värd" 4 poäng så om man inte kunde den kan man typ inte få MVG :S Men..men...Ni ska få slippa höra mitt trista gnäll nu ;) Haha

Måste endå berätta att idag var det korvstroganoff till lunch i skolan och när jag kom hem fick jag det till middag med ;) Haha...Mamma visste inte att vi hade fått det i skolan så det blev lite knasigt ;) HAHA


(inte våran eller skolans korv stroganoff så ni vet ;))

KRAMAR FRÅN... Gissa vem??? MIG!!

HAHA

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test