oncontextmenu="return false"

Good morning!



Godmorgon på er :)

Vaknade runt halv nio och då gick jag upp och åt frukost och kollade på TV med Linus! Både mamma och Miche jobbar till ca halv tolv så jag ska vara barnvakt åt Linus en stund. Vi tar bussen in vid elva och där möter Micke upp mig och Linus. Sen kommer som sagt mamma och då bär det av till STHLM! :D
Längtar efter att få shoooppa!
Det bästa med sommarkläder är att det är så billigt! På vintern köper man liksom en tjocktröja för ca 300-400 kr och på sommarn köper man ett linne för 50 kr. Det är ju såklart mindre material på ett linne det är därför det är sån prisskillnad, men när det är sommar behöver man inte så mycket mer än bikini och linne!

Visar kanske dagens outfit innan jag åker men annars får ni ha det så gött hörs vi ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad najs! När du sa det kom jag på att jag borde också köpa lite nya kläder och göra om i min garderob! Vi får se hur det blir med den saken, har gjort slut på alla pengar he-he. Men hörru jag tycker att vi får ta och ses snart igen! Det var ett tag sen nu ju! :o Hare gött så länge, puss <3

2010-05-14 @ 10:04:08
URL: http://aaugustibarn.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test