oncontextmenu="return false"

Great day! :D




Hallu! :)

Har försökt ladda upp ett videoinlägg men det blev tyvär för långt :/ Får prova göra ett nytt sen dåra.
Har vart en riktigt skön dag eftersom att jag slutade tidigt. Vi var ju borta hela kvällen igår på Cosmonova med skolan så idag fick vi sluta 11.15 ist för 15.00. Jag frågade Gabbe våran, franska lärare, om jag fick plugga hemma istället och det fick jag så jag tog bussen hem 10.13 så jag var hemma runt 10.30. Tog en promenad med Iz då och fotade lite sen åt jag hamburgare och därefter pluggade jag lite.

Så har min dag sett ut ungefär^^ Shit så tråkigt inlägg! Haha ;) Lägger kanske upp något shoppingtips eller några foton ikväll :)<3

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mycekt <3

2010-05-12 @ 18:18:14
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: elin

sv: 99 kr på hm ;)

2010-05-12 @ 18:45:59
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test