oncontextmenu="return false"

♥Klääääder :D♥



Idag när jag var på stan såg jag en stor skylt med följande text: "Tag 3 betala för 3" inne på Cubus. Orkade inte gå in där när jag var på stan tidigare, men jag kollade efter saker på internet och hittade sakerna ovanför. Allt är som sagt från Cubus och jag tänker tvinga med nån kompis på måndag så jag kan köpa det där^^ Hihi<3

I
dag när jag gick på stan för att köpa en present till Viktor så köpte jag 3 klänningar till mig^^ Hihi ;) Visar det nån annan dag för nu ska jag sova :) Sovgött<3

FORSÄTT ANMÄLA ER TILL MIN TÄVLING!!♥

Kommentarer
Postat av: J o H a N N a

jajamensan :) alltid kul med tävllingar.. :)

2010-05-23 @ 08:23:03
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test