oncontextmenu="return false"

Samtal med Micke


Bild som Linnea och jag tog för några veckor sen :)

Gäsp! Vaknade samma tid som vanligt alltså runt halv nio, men idag väcktes man av ambulansbilar och brandbilar! Man får ju hålla tummarna för att det inte har hänt något allvarligt?:S

Tur att det inte var mitt hus iallafall! Alltid något att vara lycklig åt.

Prat med Micke för en vecka sen typ:

Micke: Vad skulle du sakna mest om du kommer hem från skolan på måndag och hela huset har brunnit ner?
Jag: Ehh?? Izor om han blivit innebränd.
Micke: Ja men det är ju klart men asså är det datan eller Tv:n? Asså någon sak inte något levande!
Jag: Inget... Jag skulle inte bry mig om min data för 5000 brunnit upp! Jag skulle nog mera fundera på vart man ska bo, alla kläder, hela ens hem!?
Micke: Joo det kanske e sant....

Haha muppat samtal ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test