oncontextmenu="return false"

♥I´m cute?♥


Bild från i måndags när jag sov hos Linnea! :)

Shit vad jag är trött nu!!;O
Joggade typ 3,5/4 km idag i skolan. Vi fick välja mellan kubb,fotboll eller orientera men då frågade Maria och jag om vi fick jogga ist och det fick vi såklart^^ Gick faktiskt rätt bra tkr jag och det var inte så tungt i alla uppförsbackar (y) Wäjj!

Efter skolan åkte jag till stallet och red Friday. Gick väl inte bäst eftersom han var helt knäpp och vägrade gå förbi på ett ställe! :S Men nog om det! Viktor fyllde 12 igår, G-R-A-T-T-I-S, så halva släkten var här (alltså alla på mammas sida). Vi åt mat och tårta och jordgubbar ;) Imorgon ska vi fira hos pappa :D

____________________________________
Mitt internet loggade ur igår när jag skulle publicera det, men jag publicerar det nu ändå! ;)


Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

SV: Jag säger "Tack" åt mina föräldrar :)

2010-05-22 @ 17:06:36
URL: http://zooda.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test