oncontextmenu="return false"

IKEA shopping ;)♦

Idag slog jag till och följde med som barnvakt åt mamma !! Eller inte barnvakt till mamma inte, nej till minsta brorsan! Vi åkte till IKEA, Men vilket kaos asså !!

Men vi köpte massa saker fast inte enligt inköpslistan inte, vi bestämde att vi skulle köpa ett skrivbord med stol till mamma och TV bord att ha på "väggen". Men vi köpte "lite" mera saker:

Skrivbord
Skrivbordsstol
TV hylla
20 tallrikar
20 djupa tallrikar
En badrums hylla
En sängslåda till mig
lådor till skrivbordet
En "korg" åt min brorsa
2 gryt underlägg
3 backar till Mickes jobb

och nu kommer jag inte ihåg mera !!
Men vi åt mat på IKEA, Brorsan och jag tog LITEN KÖTTBULLETALLRIK, med 10 köttb. inkl. dricka och det kostade 57 kr  men om vi hade tagit  MELLAN KÖTTBULLETALLRIK,med 15 köttb. inkl. kaffe, dricka,sallad och glasspinne hade det kostat 55 kr.

Sen kikade vi in på Kapphal och Lindex. Men jag hittade inget, men brorsan fick byxor och tröja och mamma tog en mössa ;)
Sen mötte jag upp Carina,Viktor och Sahar på stan och Carina tog en kyckling sallad, Viktor tog en paj, Sahar tog en kaffelatte och jag tog en chokladboll efterssom jag redan hade ätit !!!

Men sen hämtade vi upp Milou och nu ska jag och CO äta på resturang ! Men nog om det så hörs vi ikväll :D


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test