oncontextmenu="return false"

Julklappsutdelning :)

Nu har jag gått runt i samhället och delat ut julklappar till Sabina och Emilia och Hannah :)
Fasst man fick inget tillbaka :( Nerå.. Dom sa att jag skulle sen för dom var inte riktigt klara..

Men jag glömde att säga att dom inte fick öppna paketen först på julafton ! Men hoppas dom läser detta då:

SABINA, EMILIA OCH HANNAH NI FÅR    INTE,INTE ,INTE ÖPPNA DOM FÖRST JULAFTON !!!

Hoppas dom förstod det.... Öppna inte paketen innan julen altså !

Kommentarer
Postat av: Biniz

Nej då det ska jag inte!! :)

Om det där minijulafton så frågade jag också om inte du kumde vara med men det var en som sa nej då.

När jag skrev om alla var med så menade jag dig också.

Men vi har gjort det här sen vi gick i tvåan så då kanske dom inte vill ändra på något..

Vad vet jag.... jag frågade iallafall om du kunde vara med. (Fia gjorde det också)

2008-12-23 @ 13:18:50

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test