oncontextmenu="return false"

Nyårsstädning !!

Japp så är det... Mamma har dammsugit och jag har skurat golven ! Vi är faktiskt ett väldigt bra team, Lille brorsan är däremot inte lika duktig:

Jag: TA UPP DINA SAKER LINUS
Linus: NEJ! du är dum
Mamma: Neee han är ju liiiten....
Jag: Han ska faktiskt fylla 4 år.
 (Linus tar upp sina saker)
 (5 min senare när vi har damsugit och så är det kaos i hela vardagsrummet, hallen, hans rum,köket och ja överallt!!)

Mitt rum är inte städat än för att jag måste sätta upp alla hyllor till TV:n först.....
Men Micke måste komma hem med alla skruvar först.. Våra var för korta så han ska köpa nya, längre skruvar.. Men vi hörs sen så ska ni få resultaten från våra snittar !!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test