oncontextmenu="return false"

Överlycklig!◊

Bild av Samsung LE-32A336

Igår satt jag ju och surfade efter platt TV på internet! Jag hittade ju den på elgiganten: "32 tum LCD TV för 3990"  och den på ONOFF: "32 tum LCD TV för 3995", så det blev den på ONOFF!!!! Vi köpte också en trygghetsförsäkring för 999 kr!! Fasst jag betalade inte den utan det gjorde mamma och Micke !! :)

Sen frågade vi hur mkt ett vägg stativ kostade och då sa han 2000 kr till den här TV:n!!!!!! Vi bara VAAAA???
Micke sa: Det blir biltema då va Jennifer ?
Jag sa: Aaa det blir det Haha !!!

När vi kom hem satte ví upp den på väggen och den är super fin !
Dialog:
Jag: Viktor kan du komma till mitt rum ? Jag har en present där till dig!
Viktor: Aaa, jag kommer ..
INNE I MITT RUM:
Jag: Vill d ha den här ? (öppnar dörren och pekar på den gammla !!
Viktor: Ehh, aaaa... HAR DU FÅTT EN NY?
Jag: Japp, är den snygg elr ?
Viktor: Aaa jätte snygg !!

Jag är så glad för den ! Men det är mkt pengar att köpa den för !!


Jag ska ladda upp bilderna från min mobil som jag köpt så ni får se senare ikväll !!

Idag red mamma och jag ut på förmiddagen och det var jätte mysigt :)Men det var så halt och Friday var så himelens pigg :S Men när vi nästan var hemma kom det jägare !

Jägaren: Ska ni upp här i hagen ?
Vi: aaa det ska vi ! Men vi ska bara hem
Jägaren: Jag förstod det, men då väntar jag lite med att släppa ut hundarna
Vi: Åh tack vad snällt :)

Vilken tur att mammas häst är ett närv vrak annars hade det vart jägare där vi skulle rida :S

Vi hörs ikväll ! och då ska jag titta på KÖRSLAGET !! HEJJA NANNE G OCH HANNA H !!!!♥


Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan man få komma på en visning av den nya tv:n?!!!

Ha det bra!!

2008-12-29 @ 13:23:38
Postat av: Hannah

Kan man få komma på en visning av den nya tv:n?!!!

Ha det bra!!

2008-12-29 @ 13:25:54
Postat av: Jennifer

Jora det kan du !! :) Om vi inte åker till stan och shoppar imorgon så kan ni ju komma ! :D

2008-12-29 @ 19:50:39
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test