oncontextmenu="return false"

Ridning


Idag red jag i ridhuset själv på Birk. Jag hoppade och han var väldigt duktig(Förutom jag som var trött).

Idag slutade jag klockan 12.45 så jag tog bussen 12.55.
Det var skönt att komma hem redan klockan 13.10   :D:D
Så jag mockade åt mammas häst och Birk och sen tog jag in dom. Jag diskade och damsög hallen och köket.
Till middag åt vi köttbullar med prinskorv och koktpotatis med rödbetssallad. Jag tkr inte man ska äta julmat innan jul så jag åt med ketchup och vips så var det inte så juligt längre ;)

Ha det gött så länge

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test