oncontextmenu="return false"

Skoning !

Nu ska jag och mamma ut till stallet för våran hovslagare kommer om ett tag ! Han ska komma vid 16.00 tror jag.. Alla hästar ska skos tror jag.
Men vi får se hur Ofeig(hon är bara 3 elr 4 år) sköter sig. Hon brukar stegra sig och hålla på ! Hon är lite galen den söta stumpan !
<---Duva 5 år Dräkigt islandssto ! Hon är inriden fasst bara lite... Men hon ska ju snart få föl. SO vorever !

<--Mr Friday 5 år. Sv halvblod. mammas ridhäst !! Super gullig. (jätte bra i hoppning)

<--- Min sötnos Birk.. 16 år. Korsning imp. Holland.. (Världens bästa inom hoppning)

<--- Jag hade inga bra bilder på Ofeig.. Det här är Ofeigs mor. (men hon är såld nu). Tindra blev tjuvbestäckt... Men Ofeig är 3 elr 4 år och super gullig. Ofeig och Tindra är lika som bär, så det är ungefär Ofeig på bilden..

Hörs ikväll PUSS

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test