oncontextmenu="return false"

Skönt med lov och vila ;)


Jag tänkte på det idag att det är hur skönt som helst med lov och vila..
Jag lägger mig 23.30 varje kväll och stiger upp mellan 08.00-10.00 och ingen tar död på det :)

Och slippa den där tråkiga skolan och allt det där....
Dom dränker en ju i läxor och skolupgifter !!!
Fasst sen kommer den enkla terminen: VÅRTERMINEN !! För då är det lov hela tiden.. I höstas var det ju bara en lov vecka: HÖSTLOVET !!

Men nog om det så ska jag iväg och njuta av livet istället och se på bio och äta på resturang och ta en lång promenad i detta väder !!! Vi hörs :D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test