oncontextmenu="return false"

Idol ♥



USCH, Nej nej inte för pogrammet IDOL utan att jag är trött !!
Jag sitter framför min TV och tittar på Idol! Jag hejar på "ALICE" oden enda tjejen kvar i Idol just nu och "MALTAKILLEN ♥". Carola sitter ju också i juryn idag och jag håller tummarna för att hon hejar på "ALICE" och "MALTAKILLEN♥"

Jag fattar inte riktigt vad det var för Tema men jag tror det typ var "Gossiptema ?".
Nej nu skall jag fortsätta titta.

JO, Det var iallafall Anna som åkte ut förra veckan och jag måste säga att jag tyckte synd om henne. Tårarna sprutade ju hela kvällen efteråt.


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test