oncontextmenu="return false"

Söta Selma och smaskig middag

Jag måste ju presentera alla våra djur!      Det här är Selma våran söta lilla katt vi har hos pappa. Hon är vit,svart och orange tror jag..hehe:)  Vi fick henne av farfar för några år sen.  Hon är en snäll katt men hon råkar ut för många slagsmål mot andra katter!    PUSS SELMA

Gulliga lilla Selma. Idag tiggde hon efter vår fläskfile.
Hon är väldigt bra på att tigga, för hon lyckades få lite kött.
Vi åt då som sagt fläskfile med klyftpotatis och sås. GOTT
Till efterrätt hade jag anordnat pannacotta med Hallon. Farfar kom också förbi med jätte fina tavlor som han har målat 1997 och 1998. Han fick också smaka pannacottan och jag tror (och hoppas) att han tyckte om den.

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test