oncontextmenu="return false"

Tråkiga läxor :(




Usch... Nu sitter jag här framför datan och pluggar till musikprovet tills på torsdag och Franska läxan tills i morgon. Det är inte så snällt att man inte får någon fritid, för när man kommer hem och är trött och tror att man ska få vila så MÅSTE man ta fram alla j...a läxor och prov och plugga... Men, men.... Ska väl inte tjata, jag får väl göra mina läxor och prov och kanske få ett bra jobb (som vetrinär, fotomodell, artist, skådis, OS- ryttare och författare, har lovat mig själv att jag ska bli det !!!) och inte jobba på ICA!!! Usch känner mig inte så frestad.. Jo jag tror jag ska börja plugga nu och slippa ICA.......


Kram så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Härligt att se att du sliter med läxorna. Det gjorde inte jag och se vad det blev av mig........

2008-11-18 @ 19:06:17
Postat av: Carina

Eller servitris.

2008-11-18 @ 23:52:18
URL: http://horsejennan.blogg.se/
Postat av: Fia

Jo vars det är bara att kämpa på gumman.. Men kul i kväll eller ? När vi ska plugga ;P! Puss Fiis

2008-11-19 @ 17:14:42
URL: http://fialovedanny.blogg.se/
Postat av: Bina

Heej! jag ska bara säga att jag har läst din blogg som du sa att jag skulle göra XD Du har fått det väldigt fint :D puss ses på i skolan!

2008-11-29 @ 15:50:20

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test