oncontextmenu="return false"

Trevlig förmiddag ;)



Jag vaknade vid ca kvart över sju och då gick jag upp och släppte ut hästarna och mockade. Sen när jag kom in hade mormor gjort risgrynsgröt som jag åt och jag drack mjölk och åt en smörgås med leverpastej också ;)
Sen skulle Viktor vidare till bussen ;);)
Mormor och jag och lillebrosan följde med som sälskap:)
När vi sedan kom in igen åt vi pepparkakor och lussekatter och drack saft och kaffe. Vi tände ju såklart det första advents ljuset :D:D TREVLIG FÖRSTA ADVENT :) Och jag räknade ut att det är 18 dar kvar tills jag får jullov och det är 25 dar kvar till julafton ;;)




Sen pysslade vi med silkespapper,guldpapper, färgat papper,guldstjärnor,lim jag allt som behövs för att pyssla... Vi gjorde smällkarameller och strutar och hjärtan och allt möjligt. Det blev jätte fint... Sen ställde vi upp ljusstakar i fönstrena ;)




Nu håller mormor på att steka korv och koka mackaroner.. MUMS :) Eller jag hoppas det blir mumsigt :P Efter det skall vi åka till ICA och köpa pepparkaksdeg och baka pepparkakor..(Vi kommer ju att rulla ut ur huset efter denna bakhelg)


JAG ÖNSKAR ER EN TREVLIG FÖRSTA ADVENT!!!SNART ÄR DET JUUUUUL ;D

VI HÖRS

www.horseJennan.blogg.se

www.biniz.blogg.se

www.carinaahlstrom.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sofie Lindberg

Ja det är härligt med snö, i lagom mängd ;)

2008-11-30 @ 13:35:31
URL: http://sofieilindberg87.blogspot.com
Postat av: Biniz

Vad mysigt det låter!! :D

Du har ju fått det riktigt fint Här på din blogg:)

Puss puss se you!

2008-11-30 @ 17:41:08
URL: http://biniz.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test