oncontextmenu="return false"

Min fina häst....



Idag provade vi klippa birk lite under halsen.. Det blev kanske inte så fint men vi provade bara för vi ska fortsätta i helgen. Vi hoppade hemma idag också. Vi hoppade bara 80 eller 83 om man ska vara exakt. Det känndes inte så högt!
Mamma och jag hoppade en bana.Sen sprang jag in och åt mat,hamburgare med pommes!! MUMS
Ska koppla av 5 minuter framför datan och sen ska jag plugga inför ett prov i morgon! Franska prov... Kanske inte min starkaste, men kommpisarna har sagt att det är lätt, till och med killarna som skiter i skolan tkr det! Så jag får väll hoppas...

Meriter i skolan: *skrattar*

Matte: Har haft 1 prov. VG 35/40 inte nöjd. Kunde 1 grej men jag glömmde skriva det annars MVG

SO(Geografi): Har haft 1 prov. MVG 25/26.. Ganska nöjd... Skrev rätblock istället för rundhäll... Fattar inte varför jag skrev så.

Musik: Har haft 1 prov. MVG 60/60. Väldigt nöjd. Endast jag som fick alla rätt i vår klass !:D:D

Engelska:Har haft 1 prov. MVG 80/80. Väldigt nöjd. Endast jag i vår klass som fick alla rätt:D:D*stolt*

Fysik: Har haft 1 prov. VG 13/18.  Inte så nöjd. Men har bara fått sett resultatet inte provet. Men ingen av ALLA 7:er har fått MVG. 1 har fått 15.....


Får skriva på torsdag efter Franskan och SO i Historia

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test