oncontextmenu="return false"

....

 
 
Mamman och pappan bråkade.

En dag packade pappan sin väska.

Flickan frågade vart han skulle.

Jag ska resa iväg ett tag, sa pappan när flickan skulle säga hejdå på tågstationen.

Flickan frågade när han skulle komma tillbaka.

Han gav henne en ros och sa:

När rosen vissnar kommer jag hem.

Men först när pappan satt på tåget

upptäckte flickan att rosen var av plas
 Pappan skulle aldrig komma tillbaka...om du verkligen älskar din pappa kopiera då denna text annars vill du att din pappa ska försvinna...

Självklart vill jag att min pappa INTE ska försvinna!!


BROR OCH SYSTER


Älskar du din bror och/eller syster?

Älskar du dom fast dom retas ibland?

Älskar du dom fast dom skämmer ut dig?

om du älskar dina syskon fast dom skämmer ut dig.
kopiera detta och lägg in på din blogg, det bevisar att 
du älskar dina syskon =)


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test