oncontextmenu="return false"

Hemma!

Nu är jag hemma från våran skidsemester! Skönt faktiskt... Ska gå ut och rida om en stund. För Millan och Hannah skulle bort och få gäster och så, så dom kunde inte :S Men det ska bli kul att rida Bick. Tror jag ska rida i padocken en stund =)

Tänkte bjuda på lite bilder =) Visar flera ikväll ;)

Det var super varmt i hassella =) Åkte bara i långärmadtröja,fleece och
 2 par mjukisbyxor=) Och min "rånarluva". =) Hehe...

Super mysigt... Viktor och jag var ju där och hängde på låset första dagen
så det var typ bara vi i backen ;) Hihi

Högst upp... Bakom Micke(som tar kortet) är toppstugan ungefär.. Eller lite
snettbakom...

Kommentarer
Postat av: Bina

Vad roligt! Jag vill också åka skidor!!

2009-04-13 @ 14:49:16
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Hannah<3

Synd, att jag och Millan inte kunde...<3 Men det har gått jättebra, Birk har varit såå snäll!<3 :D Han är ju världens bästa häst!<3^^



Vad mysigt det såg ut att va!<3 Jag vill oxå!:P <3



Vi ses i skolan imorrn!<3



Puss och Kram Hannah<3

2009-04-13 @ 15:28:09
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test