oncontextmenu="return false"

Nya hästsaker :D

Igår när Viktor var på fotbollsträning så åkte pappa och jag till Hööks. Jag fick ett presentkort på 1000 kr av han i födelsedagspresent förut ;)

Ett nytt regntäcke. "Basic Rain-449 kr". Är super nöjd. Det kommer att passa Bicke perfekt. Stl. 145 om det var nån som ville veta?

Man ser ju inte riktigt hur det ser ut i förpackningen så jag visar mer ikväll när jag provat det på Bicke.. :)

Köpte också en nummerlapp som jag ska ha på fredag. Jag har redan 1 men jag måste ha en ligga i tävlingsmappen ifall en går sönder ;) Har vart med om att dom har släppt och då får man börja leta efter gummisnoddar och knyta. Inte kul!! Men nu har jag en fin extra!


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test