oncontextmenu="return false"

Packat och klart!


Nu har jag packat allt tror jag =) Vi får hoppas...Ska lägga ut allt i bilen nu iallfall.. Sen måste jag säga hej då till Birk.. Saknar honom redan fast jag inte åkt än.. Min fina pojke<33.. Önskar att vi kunde haka på transporten och ta med honom så skulle han och jag kunna rida i snön och klättra i alla backar.. Men men.
Hannah och Millan kommer ta väl hand om honom.. Har ju lagt ut lappar överallt... Eller jag ska göra det nu.. Men jag har skrivit lappar.. Antar att dom hittar. Det är bara havren och mineralerna som dom inte vet...

Måste gå vi hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: Bompestjej<3

Hejhej:)

Tack för kommentaren och tipsen:)

Är Birk din egna häst:) Hihi ja tänk om man kunde ta med dem på semestrarna sådär lätt, bara koppla på transporten:D<333 Skulle vara mysigt att rida i snön och i backarna men de skulle nog inte vara så kul att möta en massa skidåkare i full fart;) hihi.

Ha så kul i fjällen:) Kram<3

2009-04-10 @ 09:11:04
URL: http://bompestjej.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test