oncontextmenu="return false"

Plågsam dag:S

Gick till skolan idag iallfall:S Hade trotts allt bara vaknat tusen ggr i natt, super förkyld,jätteont i halsen,huvudvärk och endast 37,9 graders feber!! Frisk som en lärka. Eller inte.
Var ju tvungen att gå i skolan om jag skulle på hoppning! Så det var bara att lida igenom denna dag! Hade musikprov! Det gick väldigt bra. Tror jag.


Hoppträningen gick såå bra!!
Vi hoppade inte så mkt efterssom jag ska tävla hela helgen. Men det blev några språng på 90 cm.. Var lite död i kroppen efterssom jag var liiite sjuk. Ska duscha nu! Hörs!

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test