oncontextmenu="return false"

Promenad med Izor


När vi inte hade någon el tog jag en promenad med Izor =) Gick i drygt en timme.. Izor var nöjd. Jag var nöjd. Hoppade lite agillity också. Det finns en liten bana där jag hoppade =)

Jag får väl bjuda på lite bilder så här en onsdags eftermiddag =)

Lite ur form idag. Inom fottandet asså.Men jag knäppte ju själv så.. ;) hehe

Vilket fotto är snyggast? Själv gillar jag det första på mig...

Izor ville inte riktigt vara med på kort men mysig bakrund... Våren är iallfall på G. Bäckarna forsade för fullt♥ Tyvär såg jag att det var lite snö på detta fotto, men det märker ni inte va´?

Läste på en blogg att det är massa snö uppåt och hon hade skrivit hur mkt ¨på olika ställen i norr.. Och i Hassella är det:
Teräng:65 cm snö och backe:38 cm snö. Perfekt. Nu måste solen titta fram lite bara...Så kommer påskhelgen bli perfekt!

KRAM

Kommentarer
Postat av: carina plastmorsan

Jag tycker du är finast på sista bilden=)

2009-04-08 @ 20:00:14
URL: http://[email protected]

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test