oncontextmenu="return false"

Publik!


Snacka om full läktare idag när jag red! WOW..Det brukar vara ett par st som kollar! Men inte flera tusen!
Eller så var det så att det bara var mamma,pappa,Viktor och 2 st till som jag inte känner:)
Men det räckte lagom med så mkt publik tkr jag! Var kul att pappa kom och tittade:D Han sa att det såg mkt bra ut ! Så man får ju lita på det;) När pappa kommer och tittar får man självklart Viktor på köpet! Det roliga är att Viktor prickar in alla dagar att se på min hoppning när pappa är där;) Haha... Men men. Får vara glad för publik!

Föresten var det 60 st(!!!!!!) i LD sen är det LC,som jag ska rida! Så jag kommer nog rida rätt så sent :S Hehe.. Men då kanske pappa hinner dit och titta:D

Ja ja.. Får se om jag ska till skolan imorrn eller inte:S KJAM KJAM

Kommentarer
Postat av: Elena

Gillar du att resa? =)

2009-04-03 @ 06:43:15
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test