oncontextmenu="return false"

Sjuk i huvudet!! :@

Jag är såå sjuk i huvudet:(   Nej nej! Inte sjuk i huvudet så utan jag har ont i det:S Och jag är väääldigt förkyld :( Inte bra inte bra.. Tveksamt om ´jag kommer upp till skolan imorgonbitti:S Mår så dåligt faktiskt! Men jag måste kämpa mig upp imorgon för jag har ju musikprov och hoppträning! och tävlingar i helgen som man inte får missa!!

Är typ yr och trött och förkyld och har jätte ont i halsen :(

Måste tyvär plugga på mitt musikprov nu :(

Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar: Nej, jag har inte sett den än... :P Hehe :D

2009-04-01 @ 20:19:52
URL: http://victoriaforsberg.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig, förresten! :)

2009-04-01 @ 20:22:32
Postat av: Malin-Hockeyfruga

usch då..krya på dig..hoppas du blir frisk under natten :) lite sömn kan göra mycket!!

2009-04-02 @ 00:58:29
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test