oncontextmenu="return false"

Tävling!!



Tävlade ju dressyr idag :):) Kul,kul!
Fick med mig 2 st rosetter idag faktiskt. Men det var bara en *CR ...
Han lyssnade väl sådär, men jag fick 57% och 61 %. 61% är mitt rekord!!
Malin i 7C var där och hjälpte till så hon och jag snackade lite :D

Imorgon blir det mer seriöst ;) För då är det riktig tävling!! BRA BRA :D

KRAM

*CR betyder Clear round. Och med det menas att man rider valfritt pogram och får rosett om man är över en viss procent i dressyr. Och man tävlar bara mot sig själv. I hoppning är det samma princip bara att man rider en hoppbana och om man går felfritt(dvs att man inte river) får man rosett....

Hoppas ni förstod min lilla förklaring på CR ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test