oncontextmenu="return false"

Viktors träning!!

Viktor var på fotbollsläger idag =) Det är idag,imorgon och i övermorgon.. Mellan 09.00-10.00.. Jag skulle cykla dit med Viktor men vi cyklade lite fel på ca 20 minuter så han kom typ kvart över nio :S:S Aja... Iskallt ute så jag stannade kvar med Viktor och värmde mig i sporthallen där de var :)

Det var 8 st med och 2 st tränare.. I Gamlis föresten.. För 150 kr/dag.

På torsdag åker jag till Hassella =) Ska försöka få med datan och så.. Men kanske inte kan lägga upp bilder efterssom det inte är min data.. Utan mammas eller Mickes... ;)

Hade hopppremiär ute i paddocken idag =) Jätte kul.. Tränade massa svängar och vägar och allt möjligt. Hoppade mitt plank idag utan problem... Så det var nog bara fjant han höll på med i helgen ;)

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test