oncontextmenu="return false"

En mycket fin runda idag med Birk :D


Idag är jag väldigt nöjd över min tävling! (: Jag bestämde ju sist att om han vägrade skulle jag vända tillbaka han till hindret. Så idag gjorde jag det! :D Då hoppade han. Så jag fick 4 fel för vägran och 3 fel för tid. ¨Så endast 7 fel ;) Jag kom 11 av 23 startande :D Hade jag inte sagt åt han som jag gjorde hade jag kommit på 18 plats för jag vet att jag hade blivit utesluten då ;)

Nästa gång blir det kanske en felfri runda ? :D

KRAMAR på er!

Kommentarer
Postat av: å söt vet jag inte? Men okej då Ingrid..Kram

Snygga bilder!! Grattis till 11:e platsen , såg även dom som var placerade så DU har jobbat duktigt!!!

Skicka din mail till mig. Hälsa gänget!! Hoppas ni trivs på nya stället. Kram

2009-08-25 @ 22:17:15

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test