oncontextmenu="return false"

Gröna lund :D

Idag ska jag,pappa,Viktor,farmor och min "låtsas"farfar Tommy åka till Gröna lund. Det ska bli väldigt kul :D
Jag och viktor har redan planerat vad vi ska åka. Först "vilda musen" och "Insane" och "kvasten" för dom brukar det bli långa köer på så det är bäst att ta dom i början så det inte hunnit bli så mycket folk :) Sen mera mot eftermiddagen så blir det "frittfall","frittfall tilt","uppskjutet", "extreme" och "den stora bergodalbanan jag inte vet namnet på ;)".

Vi kommer åka allt förutom de småbarn karusellerna ;) Jusste radiostyrda bilarna är ett måste också. (:

Hur ska ni spendera eran fredag då ?


insane

Frittfall!!

Har ni vart på grönan i år och åkt insane ? Den ser läskig ut men jag MÅSTE ju åka den ;)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jag vågar typ inte åka någonting på Grönan ;)

2009-08-15 @ 08:40:49
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Simon från egypten

Jag har åkt insane den var as roligt :D

2009-08-16 @ 18:40:40
Postat av: Simon från sverige

Frittfall e alltid kul

insane e tråkig, händer typ inget. Den är så överskattad ;)

2010-04-14 @ 21:26:42

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test