oncontextmenu="return false"

Hoppträning! (:

Nu ska jag till min hoppträning :D Eller den börjar inte först 14.00 så om 30 minuter åker vi till gullprinsen Birk<3
Ska bli rolig med träning.
Tyckte att hopptränaren Veronica nämde igår att det blir lite gymnastik hoppning och liite banhoppning på eftermiddagen.Nu ska jag ta en portion med äppelpaj som jag bakade innan lunch. Vi gjorde det receptet i skolan, men jag fick inte äta något efterssom killen i min grupp tydligen skulle flytta gallret med pajen på, när det var typ 3 min kvar på tiden. så han drog ut den halvvägs och då skulle han ha en till grytlapp och så POFF!! ramlade den i golvet!! Osmart av honom!!!!

MEn kram så höres vi ikväll! <3

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test