oncontextmenu="return false"

Min lilla önskelista lite fort :D

Snart fyller jag år :D Om endast 1 månad och 27 dagar fyller jag fjortis ^^ Kan ju passa på att berätta min önskelista^^ ;) Hihi:

Klicka för att se nästa bild
Klicka för att se nästa bild
1.Shetland sheepdog :D Gjärna Blue merle färgad. Men det spelar inte så stor roll ;) Vill verkligen ha en sån hund, för jag vill börja med agillity och freestyle och det är dom tydligen skitbra på. Och även vackra så jag kan prova en uställning! Izor är tyvär lite för lat efterssom han är sex ½ år och kasterad ^^
Men tillbaka till sak! Så önskar jag mig en shetland sheepdog/sheltie.

2.

Och en systemkamera :D Önskar mig verkligen det!! För det är så kul att fota! Då kan jag ta på Izze och min sheltie om jag får den! Och Birk och alla andra våra djur och familjen ;).

Men nu måste jag sova. Skulle upp vid sex och gå ut med Izor. Vaknar klockan 07.05 i panik och har tjugo min innan bussen går. Stressigt men jag hann :)

Har träffat massa snälla kompisar iallfall :D Och Maria; tack för att du e så snäll ;D

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test