oncontextmenu="return false"

Ny mobil


Är hemma själv just nu för Viktor tror jag åkt till pappa och Micke är och handlar. Så jag hänger vid datan och tittar på mobiler. Det är ju väldigt billigt på http://www.tre.se/ , så det kommer nog bli en mobil därifrån. Jag vill ha en ny för att min har SÄMST mottagning.

Vill ha en ganska bra kameramobil. Eller det spelar ingen roll. Men den ska ha bluetooth,så man kan lyssna på musik och någorlunda bra kamera. Vad har ni för mobil ? Nån från tre? ;)

Gillar den på bilden högst upp. Men måste fråga Micke om han tror den är bra.

Alla,och då menar jag verkligen ALLA, har mobilen här över. Men det verkar ha bra täckning ;) Det behövs när man rider ute i skogen!! ;) Vill isåfall ha rosa eller vit/röd. Trpr den vit/röda isåfall.

Ska fråga Micke vilken som är bäst ^^


Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test