oncontextmenu="return false"

Ny skola imorgon!! :/

imorgon börjar jag 8:an. I en helt ny skola ? Nån annan som börjar/börjat ny skola denna termin ?
Det ska både bli kul och pirrigt. Pappa stjusar mig till skolan,så jag slipper irra bort mig från bussen första dagen iallfall. Hoppas jag hamnar med ett gäng riktigt häliga kompisar. (:

Har precis flätat håret och nu ska jag sova. Kommer gå upp vid 06.00 imorgon :S Hoppas jag kommer upp bara. Ska sminka mig,klä på mig,äta frukost osv. Eller så kanske det inte blir så att jag går upp klockan sex imorgon utan tar en liten sovmorgon till sju. Antar att det kommer bli så. Right!!

Föresten så har jag köpt ny mobil idag :D Är jätte stolt!! En tre mobil: Sony Ericsson C510 ! Nu är det bara "bittzzsäng" som mamma och Micke har och en systemkamera som önskas i min lilla tekniskasamling :D
Jag har ju laptop,plattTV och ny mobil :D En "bittzzsäng" är en sån säng man kan "köra" upp och ner ^^
Men imorgon visar jag er mobilen. Ska föresten rida hopplektion imorrn kväll :D

KRAM

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test