oncontextmenu="return false"

Stan imorgon(:

Imorgon efter skolan ska jag och Maria till stan :D Mycket trevligt ska det bli. Det är en tröja som jag spanat in,så den ska jag införskaffa :D Skönt att vi slutar 13.20 imorgon (: Så då hinner man vara inne i stan en stund ;P

Föresten så slutade vi 14.00 idag istället för 15.00 (: Så jag kom hem en timme tidigare. Bra där.

Jo jag har ridit också. Red dressyr och tog  några få skutt. Tove i stallet kom 5:a inviduellt i fält-SM och typ 5:a lag i fält-SM. Så STORT GRATTIS till er! Mysac och Tove :D

Jag har inte så mycket på hjärtat för sekunden utan nu blir det duscha ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

sv; haha okej ^^

tack,den e klar fast den e lite för enkel. vill piffa upp den lite mer,fast orkar inte just nu. :D hur har din dag varit? kram!

2009-08-25 @ 19:46:00
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test