oncontextmenu="return false"

Allt e under kontroll ;) Haha xD

Hannah har kommit ,vi har ätit tacos, inget är ner bränt,Linus och jag e vänner,Hannah och jag e vänner och inget e sönder.... Behöver jag fortsätta för att ni ska förstå att jag har allt under kontroll ?  Haha

Men Micke har inte fixat filmerna så det blir inge Wild Child eller High school musical 3:( Men får väl hoppas på att det går någon bra kärleksfilm på TV annars får man väl se Meen girls(ovanligt eller?) eller typ She´s the man eller nått sånt ;)

Nä nu ska jag dra.. Ville bara tala om att allt e under kontroll och jag e vid liv!! Haha

Kommentarer
Postat av: Bina

Tur att du lever! Hannah är ju så galen, man vet ju inte vad hon kan hitta på ! XD



Puss och kram!!

2009-03-01 @ 08:26:07
URL: http://biniz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja eller hur!! Jag säger det samma xD Hon är VERKLIGEN galen ;) Haha xD

2009-03-01 @ 09:45:26
URL: http://horsejennan.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test