oncontextmenu="return false"

Bilresan var "bääst"


Nu e jag framme i en trevlig och mysig stuga efter en dessvärre bilresa :S
När vi åkte hemmifrån
åkte jag med Carina,min extra moster,extra mormor och extra morfar i en bil.. Carina,"moster"  och "mormor" snackade om nått pogram,typ "Glamour".
Själv ser jag inte på pogrammet så jag fattade ungefär:: NOLL....
Peyton e ju ihop med Brooks son och hon e ju typ 100 och han e ju 20 och han e ihop med henne och dom passar ju inte alls, men Sam har ju klätt ut sig till kille för att hämnas... Och så lät halva vägen....
Efter halva biten lyckades jag byta plats med Viktor.... Kanske ett misstag eller??

I den bilen satt Casper och halv skrek: E vi framme snart?? Åhhh..då tänker jag sova och inte vakna först vi e framme... Jag e kissnödig sa Alice och då sa Casper: NEEEEEJ inte stanna då tar det ju längre tid innan vi kommer fram..

Sen tänkte jag att det går fortare om man leker så vi körde billeken.. Att man ska välja en färg och när man sett typ 5 bilar med den färgen så vinner man.. Alice skrek: Vit bil hela tiden och Casper skrek: Det finns inga röda bilar....


Ja måste jag skriva mera för att ni ska fatta att bilresan inte var den bästa???


Men nu e vi här :D Super kul.. Alice,Carina och jag har lekt i snön :D:D Imorgon blir det skidor och kanske en titt i Leksand där alla kändisar e ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: hannah

hääj!<3

Hoppas att du kommer att ha de lite bättre än bilresan...!;) Jag kommer att SAKNA dej!<3

KRAM HANNAH <3

2009-02-19 @ 20:32:55
URL: http://eqqus.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test