oncontextmenu="return false"

Dagens planer?

Hmmm... nu undrar jag vad jag ska göra resten av dagen?? Jag kan ju inte slösa bort en hel eftermiddag framför TV:n med PS2 och spela "Salt Lake 2002"(där det är drygaste bakgrunds musiken dessutom:S), så jag tror jag ska gå ner på stan nu med Viktor och köpa överdragsbyxor till honom på Stadium... och ikväll ska jag klippa mig hos världens gulligaste kusin:D.. LINDA.. Hon är så duktig fast hon bara e 19 år.. Jäklar vad gamal hon blitt!! Tänke säga att hon typ var 15 men hon blir faktiskt 20 år i år.....

Nä ¨nu ska jag sluta babbla och dra vidare med Vigge ;)

Hörs sen ;)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test