oncontextmenu="return false"

Dressyr här näst :D

Nu ska jag gå ut till stallet för jag ska rida lektion idag klockan sex :D Det ska faktiskt bli kul... Det var ju lite halv tråkigt med Ior för han var ju lite motsträvlig, men Birk tycker det är kul så då blir det kul för mig med !!
Jag tror jag ska träna på ett dressyr pogram för jag ska tävla dressyr snart :D


När jag kommer in ikväll tror jag att jag måste städa min garderob... :S Det ser ut som ett bombnerslag..
Men jag längtar så mycket tills man kan lägga undan alla tjocka kofter och lägga in sommarklänningar,kjolar,linnen,söta t-shirts m.m :) I ljusa färger.. Åh gud vad jag längtar!! Nån annan än jag som nästan dör av längtan till alla söta sommarkläder och de sköna sandalerna???

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test