oncontextmenu="return false"

God morgon...eller vad man nu säger!

Jag vet inte riktigt vad man ska skriva 07:07 mer än "God morgon".

Jag kan väl berätta om vad som händer denna dag.
08.15-börjar skolan. Vet inte riktigt vad det är för ämne men saksamma.
 LEKTIONER+små raster
10.20-Lunch. Ingen aning om vad det blir för "smaskigt".
LEKTIONER+små raster
15.10-slutar skolan.
16.20(ungefär) kommer hem käkar nåt och går ut till stallet.
17.00(ungefär)äter mat

Och under kvällen ska jag rida och jag ska åka skidor i min och Linus "pulkabacke" :D

Dagens style får ni väl se ikväll för att just nu måste jag dra vidare till skolan.:(
Kram så hörs vi sen :D (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej missa inte min bloppis har precis fyllt på den med massor med kläder och accessoarer från 20 kr !



erikasfashion.blogg.se

2009-02-09 @ 14:24:32
URL: http://erikasfashionbloppis.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test