oncontextmenu="return false"

Min nya flece...

...som jag har pratat om. Här är den ;) :

Vi köpte 2 för 250 kr på "Intersport". (ord. 1 för 250 kr)Viktor fick en,och jag fick en. Jag såg dom först så då gick jag och provade en svart och bestämde mig för den, sen provade Viktor och tog en exakt likadan så man kommer ju inte se vems som e vems????

Jag glömmde föresten berätta att jag fick en blå flece av mamma igår.. Den var världens skönaste(delad första plats med den svarta;))... Den var från Granngården elr odal som mamma och jag säger. Jag tror den kostade 199 kr.. Vet inte om det var på rea elr ej. Men vad spillerillar det för roll? ;)

Nu vet ni det iallafall ;);)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test