oncontextmenu="return false"

Nya pjäxor♥


Idag provade jag en massa pjäxor! Det stod mellan ett par pjäxor från "Ski total" för 1495 rea, ord:1795 eller dessa från Stadium för 1390 rea, ord:1990! Så det blev dom här blåa för 1390 på rean!! Jag ska säga åt Viktor prova mina gamla så kan han få dom om han vill!!
Det blir ingen UNT-cups slalomtävling för mig för att det var 96:or eller yngre och jag e 95:a :S Men Fia och jag ska nog vara med på träningarna! Och vi ska åka på sportlovet och påsklovet så det ska bli jätte kul tkr jag! Vi hörs sen! Kram♥♥♥

Mina blå/svarta vackra pjäxor! Jag kmr glänsa i backen ;)
Tack pappa(Det var min pappa som betalade dessa! Jätte glad :D:D:D)

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test