oncontextmenu="return false"

Trööött!!

Nu e jag riktigt trött....Pappa väckte mig sju och sa hej då för han skulle till jobbet:S Sen ringde han mig  halv nio och då gick jag upp..E riktigt trött nu men jag ska fixa mig nu innnan vi åker vid elva,tolv tiden ;)

Vet ni föresten att jag drömmde att vi var hos mamma och då ringde pappa och sa att vi skulle åka till Turkiet imorgon med Carina... Så då åkte vi till pappa och Carina direkt och sen fick vi åka till Willys och handla mat för vi skulle inte ha råd med mat och dryck där.. Så jag köpte 3 juicer och Carina och Viktor köpte massa Coca-Cola, chips, ostbågar, popcorn,godis och jordnötsringar och allt möjligt... Haha xD ;)
Sen åkte Viktor,jag och Carina till Turkiet(men pappa fick inte följa med för det blev för dyrt då...),Men sen väckte pappa mig och då var det slut på den varma solen och havet:(

Sen när jag somnat om drömmde jag om nån pulka backe med vår hund Izor och en annan hund som sprang omkring där och en unge som sprang omkring och sa:ÅK INTE DÄR DET E MIIN BACKEE!!!, så då knäppte jag kort på hundarna :)

Haha.. Fina drömmar va´?xD

Kommentarer

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test