oncontextmenu="return false"

Snö,snö,snö!!




Idag när jag klev av bussen var det hur mkt snö som helst ute :D
I Uppsala är det slask men här är det massa snö :D Jag och Linus gick ut efter maten och då tog Micke traktorn och skottade ihop en jätte stor snöhög :D Vi åkte pulka(eller bob heter det) och plastpåse och byggde en snö grotta. Imorgon efter jag har ridit tror jag att jag ska ta med mina skidor ut och åka nerför :)

Imorgon ska iallfall pappa köpa de där skidorna till Viktor! Dom var jätte fina så sen måste Viktor bara köpa hjälm och stavar sen har han hela utrustningen som jag har :D Så det är bra tkr jag för då kan ju han och jag lättare åka tsm. Som tex i Sunnersta backen för där är det ju inte helt enkelt att hyra jämt ;)

Jag och mina vänner ska kanske åka till kungsberget på sportlovet :) på måndagen för att Torsdag-Söndag nästa vecka(v.8) åker vi till Tällberg! Det ska bli hur kul som helst tkr jag :D Båda två alltså. Binas pappa ska titta imorgon när han jobbar om det finns platser lediga(han jobbar som busschauför.

Kram så hörs vi  imorgon om det inte händer nåt mera kul innan jag sommnar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

super bra :-)

2009-02-08 @ 21:23:20
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

super bra :-)

2009-02-08 @ 21:23:20
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test