oncontextmenu="return false"

Varm choklad=)

Nu sitter jag framför datan och dricker varm choklad. Jag och mamma har precis ridit ut :D Det var super mysigt men kaaaallt!! Mina tår förfrös typ :S
Så nu värmer jag upp kroppen med något så gott som.....VARM CHOKLAD :D


Gott Gott!!

Jag tror jag ska ta med O´boy och en termos till fjällen!! Så man kan dricka varm choklad högst upp på berget när man är och åker skidor!! Det ska jag faktiskt göra! :DSka bara sms:a pappa och fråga om vi har O´boy och en stor termos hemma :D

Kram så hörs vi♥


Kommentarer
Postat av: Adessa

Det vdär såg riktigt, riktigt gott ut!





//Adessa

2009-02-17 @ 19:07:17
URL: http://adessa.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-02-17 @ 21:58:31
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Gör din söta röst hörd HÄR:

Vad heter söta du då?
Kom ihåg mig?

Din E-post publiceras ej,men om jag vill dig nåt är det bra om den e med

Vad heter din söta blogg då ?

Skriv från ditt hjärta HÄR:

Trackback
RSS 2.0
Test